Menu
Nákupní košík

To by se učiteli stát nemělo

Kniha je jedinečnou kombinací skutečných příběhů českých učitelů a odborné didaktické analýzy. Konkrétními příklady pozitivní praxe inspiruje čtenáře ke změně a dodává odvahu hledat lepší a efektivnější způsoby, jak učit.

To by se učiteli stát nemělo
To by se učiteli stát nemělo
To by se učiteli stát nemělo
To by se učiteli stát nemělo
To by se učiteli stát nemělo
To by se učiteli stát nemělo
To by se učiteli stát nemělo
To by se učiteli stát nemělo
To by se učiteli stát nemělo
To by se učiteli stát nemělo
To by se učiteli stát nemělo
To by se učiteli stát nemělo
NOVINKA
To by se učiteli stát nemělo
To by se učiteli stát nemělo
To by se učiteli stát nemělo
To by se učiteli stát nemělo
To by se učiteli stát nemělo
To by se učiteli stát nemělo
To by se učiteli stát nemělo
To by se učiteli stát nemělo
To by se učiteli stát nemělo
To by se učiteli stát nemělo
To by se učiteli stát nemělo
To by se učiteli stát nemělo
To by se učiteli stát nemělo

Kniha je jedinečnou kombinací skutečných příběhů českých učitelů a odborné didaktické analýzy. Konkrétními příklady pozitivní praxe inspiruje čtenáře ke změně a dodává odvahu hledat lepší a efektivnější způsoby, jak učit.

WEBINÁR
475 Kč
Cena bez DPH: 475 Kč
Webinár

To by se učiteli stát nemělo – Ideální vánoční dárek pro každého, kdo věří v sílu vzdělávání a změny! Tato kniha přináší autentické příběhy českých učitelů, kteří se v každodenní praxi potýkají s nástrahami školního systému, ale přesto se odvážně snaží zavádět moderní a efektivní výuku. Autoři se do těchto zkušeností noří naplno – analyzují je a přinášejí pozitivní příklady a praktická řešení, která inspirují k tomu, jak zlepšit výuku i přes překážky.

Kniha je unikátní kombinací opravdových příběhů a odborných analýz, což z ní činí jedinečný zdroj odvahy a inspirace na českém trhu. Díky ní najdou čtenáři nejen nové nápady, ale i motivaci, jak se ve školství posunout vpřed a zlepšit svou vlastní pedagogickou praxi.

Darujte svým kolegům, přátelům nebo sami sobě kousek naděje a odvahy učit jinak – ať už pro inspiraci, nebo jako poděkování za jejich odhodlanou práci ve vzdělávání. To by se učiteli stát nemělo je vánoční dárek, který pohladí na duši, povzbudí a dodá chuť čelit výzvám s úsměvem!


Autoři

Robert Čapek je didaktik a lektor. Je autorem vzdělávací strategie Líný učitel, kterou popsal ve čtyřech knihách. Také jiné jeho knihy jsou určeny pro učitele, například Moderní didaktika a Uč jako umělec. Vytvořil učebnice pro výuku občanské nauky, vede blog a FB stránky Líný učitel. Pracuje jako lektor ve sborovnách a pro různé vzdělávací organizace. Je redaktorem v metalovém magazínu Spark.


Filip Šimeček je pedagog a publicista. Vychází z tradic konstruktivistické pedagogiky, humanistické psychologie a sociálního anarchismu. Pravidelně recenzuje na webu LaCultura.cz a v novele Manifest (ne)přizpůsobivosti reflektoval svět námezdní práce na Ostravsku. Jako průvodce na Scioškole ve Frýdku-Místku už šestým rokem propojuje tvůrčí seberealizaci s prací, která je jeho obživou.


Jiří Karen vystudoval učitelství pro střední školy, kombinace francouzský jazyk – historie. Působil také jako režisér, dramatik a herec v amatérských divadelních souborech. Spolupracuje s organizacemi Jeden svět na školách a Člověk v tísni, působí v projektu Dějepis+ a v platformě Učitelé za klima. Občas publikuje v internetovém Deníku Referendum a v dalších médiích. Ve výuce se snaží aplikovat moderní pedagogiku zaměřenou na rozvoj kompetencí a gramotností namísto tradičního důrazu na memorování faktografie.

Parametry
Editoři/Autoři Mgr. Robert Čapek, Ph.D., Mgr. Filip Šimeček, Mgr. Jiří Karen, PhD.
Formát A5
Počet stran 176
Rok vydání 2024

Napsat recenzi

Poznámka: Nepoužívejte HTML tagy!
Špatný Dobrý
Antispam