Zvládání překážek, řešení konfliktů, posilování odpovědnosti za sebe i skupinuČlánek pochází z publikace Kurz skupinového kariérového poradenství, autorem ukázky je Mgr. Miroslav Vosmik.Cíl lekce v Ku..
Ráno v mateřské škole. Anička si hraje s kočárkem a panenkou, když do dveří vchází její kamarádka Katka. Katka pláče. Nechce se jí do školky, chtěla by se s maminkou vrátit domů. Anička ji chvilku poz..
Pygmalion byl kyperský sochař, který se zamiloval do sochy a modlitbami uprosil bohyni Afroditu, aby mu ji oživila. Později vznikla z pera G. B. Shawa stejnojmenná divadelní hra, která byla padesát l..
Až příliš často slýchám, že cílem učitele je žáka připravit na státní přijímačky nebo státní maturitu. Někteří učitelé to dokonce, bůhvíproč, považují za důvod, proč učí nekvalitně a zastarale. Přináš..
K čemu je v předškolním vzdělávání tanec dobrý?Tanec navozuje u předškolních dětí lepší náladu, aktivizuje je, dává jim možnost své pocity vyjádřit a zároveň při pravidelném provozování přispívá k jej..
VÁNOČNÍ DÁRKY PRO PANÍ UČITELKY MATEŘSKÝCH ŠKOL :)1. vánoční dárek: VÁNOČNÍ PEXESO – hra ve dvojicích2. vánoční dárek: VÁNOCE A KOLEDOVÁNÍ – tematický blok s vánočními písněmi, koledami a tradicemi3. ..
Ukázka pochází z publikace Líný učitel: Vše o školním hodnocení, autor Robert ČapekVzájemné hodnocení žáků má obrovský význam pro učení. Žák, který se učí hodnotit druhé, se zároveň učí vyhýbat se jej..
ODKAZ NA ZÁZNAM Z WEBINÁŘE vedený lektorem Mgr. Robertem Čapkem, Ph.D. na téma To by se učiteli stát nemělo! Inspirace pro
moderní výuku v českých školáchODKAZ NA ZÁZNAM ZDEObsah webináře:Ochutnávka z..
Charakteristika období v MŠ a jeho hlavní cíleČas čertů a Mikulášů se nám časově kryje s adventem, ale v mateřských školách bývá zvykem, že si nejdříve důkladně prožijeme čertovské radovánky a po nich..
17. listopad je nejen Mezinárodním dnem studenstva, ale rovněž Dnem boje za svobodu a demokracii. Připomínat si Sametovou revoluci a podmínky, za jakých u nás došlo k obnovení demokracie, lze v průběh..
Následující činnosti a aktivity jsou zasazeny do nadcházejícího podzimního času a monitorují nejen změny v přírodě, ale zároveň nabízí prostor pro vnímání odlišností, vytváření společných pravidel sou..
Tematicko-metodická řada vznikne, jsou-li úkoly navzájem propojeny náměty i řešeným problémem a seřazeny podle obtížnosti. Východiskem pro její vytvoření může být jak námětová, tak metodická řada.Ukáz..