Menu
Nákupní košík

Líný učitel - Jak učit dobře a efektivně

Kdo by nechtěl být nejlepším učitelem ve škole s poloviční námahou? Publikace Líný učitel - Jak učit dobře a efektivně ukazuje pedagogům, jak kvalitně vzdělávat a přitom zbytečně neztrácet energii.

Líný učitel - Jak učit dobře a efektivně
Líný učitel - Jak učit dobře a efektivně
Líný učitel - Jak učit dobře a efektivně
Líný učitel - Jak učit dobře a efektivně
Líný učitel - Jak učit dobře a efektivně
Líný učitel - Jak učit dobře a efektivně
Líný učitel - Jak učit dobře a efektivně
Líný učitel - Jak učit dobře a efektivně
Líný učitel - Jak učit dobře a efektivně
Líný učitel - Jak učit dobře a efektivně
Líný učitel - Jak učit dobře a efektivně
Líný učitel - Jak učit dobře a efektivně
Líný učitel - Jak učit dobře a efektivně
Líný učitel - Jak učit dobře a efektivně
Líný učitel - Jak učit dobře a efektivně
Líný učitel - Jak učit dobře a efektivně
Líný učitel - Jak učit dobře a efektivně
Líný učitel - Jak učit dobře a efektivně
Líný učitel - Jak učit dobře a efektivně

Kdo by nechtěl být nejlepším učitelem ve škole s poloviční námahou? Publikace Líný učitel - Jak učit dobře a efektivně ukazuje pedagogům, jak kvalitně vzdělávat a přitom zbytečně neztrácet energii.

375 Kč
Cena bez DPH: 375 Kč

Kdo by nechtěl být nejlepším učitelem ve škole s poloviční námahou? Publikace Líný učitel - Jak učit dobře a efektivně ukazuje pedagogům, jak kvalitně vzdělávat a přitom zbytečně neztrácet energii. Líný učitel se při realizaci správné vzdělávací filozofie, s využitím psychologie, dobré didaktiky a vhodného osobního managementu může stát hvězdou sborovny - a ještě mu při tom stačí pracovat nejméně ze všech. Vždyť učitel je tím, kdo by se měl svou prací především bavit a k tomu mu tato kniha může velmi účinně a prakticky napomoci.

O autorovi 

Mgr. Robert Čapek, Ph.D. je pedagogem, psychologem a didaktikem. Ačkoliv nesnáší šprtání, vystudoval kdeco: sociální pedagogiku, rodinnou výchovu, výchovné poradenství, školní management a získal doktoráty z pedagogiky (Univerzita Olomouc) a z psychologie (Univerzita Karlova). Jako lektor realizuje ve sborovnách semináře: Líný učitel, výukové metody, hodnocení žáků a školní klima. Působí jako lektor Komenského institutu, pořádá Letní školu Líného učitele, píše blog a spravuje FB stránky Líného učitele.

Je autorem řady knih: Moderní didaktika: Lexikon výukových a hodnoticích metod (2015), Odměny a tresty ve školní praxi (2008 a 2017), Učitel a rodič: Spolupráce, třídní schůzka, komunikace (2013), Třídní klima a školní klima (2010), Uč jako umělec (2020) a hlavně Líný učitel: Jak učit dobře a efektivně (2017), Líný učitel: Cesta pedagogického hrdiny (2018) a třetí novinky Líný učitel: Kompas moderního učitele (2020) a novinka října 2022 Líný učitel: Vše o školním hodnocení. 


"V této knize budu probírat četné aspekty učitelské práce a budu se snažit ukázat, že línější/chytřejší/kreativnější přístup je ten správný – jak pro učitele, tak hlavně pro jeho žáky. Jen zdánlivě paradoxně línější učitel odvede lepší práci a bude ve své třídě úspěšný… Takže nyní už je jasné, co to znamená „líný“, odhazuji nepotřebné uvozovky a dejme se společně pilně/líně do díla."

Líný učitel na FB:

„Líný učitel“ je učební pomůcka pro pedagogy, jimž nestačí klasická skripta pro studenty pedagogiky, protože v nich nenalézají užitečné informace o tom, jak nejlépe učit. Autor této publikace je sám vystudovaný pedagog a psycholog a prošel si všemi typy škol. Nabízí jak teoretické pozadí založené na výkladu prvků didaktiky i psychologických jevů a principů, tak bezpočet praktických ukázek, metod výuky a námětů, jak se žáky pracovat. Kniha otevírá náhled do naprosto neotřelého konceptu školní výuky. Předestírá výuku jako proces, kdy se děti vzdělávají víceméně samy díky aktivizujícím metodám, rozmanitému a zábavnému přístupu, a učitel jim pomáhá tak, aby to všechny děti zvládly, a učitel se mohl z jejich úspěchů těšit s nimi. Je to „líný učitel“, který hledá způsoby, jak sobě ulehčit práci, a dětem zkvalitnit výuku. Každý, kdo knihu otevře, si bude přát, aby v každé škole panoval duch hravosti, živoucí aktivity, respektu, motivovanosti žáků a aby se v ní pohybovali motivovaní učitelé milující své žáky. Autor neustále připomíná rovněž nutnost přijímat děti takové, jaké jsou, přistupovat k nim individuálně, s respektem, zohledňovat schopnosti a jedinečné vlastnosti všech dětí. To je základní princip, jejž v dnešní době ve stále příliš zkostnatělém školském systému zoufale postrádáme.


Mgr. Alexandra Karpenková Petříková, editorka


Staň se nejlepším učitelem s poloviční námahou díky edici Líný učitel.


Parametry
Editoři/Autoři Mgr. Robert Čapek, Ph.D.
Formát A5
Počet stran 142
Rok vydání 2017

Napsat recenzi

Poznámka: Nepoužívejte HTML tagy!
Špatný Dobrý
Antispam