Menu
Nákupní košík

DIGI KULIFERDA ZRAKOVÉ VNÍMÁNÍ

Interaktivní pracovní listy na rozvoj zrakového vnímání předškolních dětí, které lze používat na interaktivní tabuli ve třídě v mateřské škole, ale také doma na počítači, notebooku nebo tabletu.

DIGI KULIFERDA ZRAKOVÉ VNÍMÁNÍ
DIGI KULIFERDA ZRAKOVÉ VNÍMÁNÍ
DIGI KULIFERDA ZRAKOVÉ VNÍMÁNÍ
DIGI KULIFERDA ZRAKOVÉ VNÍMÁNÍ
DIGI KULIFERDA ZRAKOVÉ VNÍMÁNÍ
DIGI KULIFERDA ZRAKOVÉ VNÍMÁNÍ
NOVINKA
DIGI KULIFERDA ZRAKOVÉ VNÍMÁNÍ
DIGI KULIFERDA ZRAKOVÉ VNÍMÁNÍ
DIGI KULIFERDA ZRAKOVÉ VNÍMÁNÍ
DIGI KULIFERDA ZRAKOVÉ VNÍMÁNÍ
DIGI KULIFERDA ZRAKOVÉ VNÍMÁNÍ
DIGI KULIFERDA ZRAKOVÉ VNÍMÁNÍ
DIGI KULIFERDA ZRAKOVÉ VNÍMÁNÍ

Interaktivní pracovní listy na rozvoj zrakového vnímání předškolních dětí, které lze používat na interaktivní tabuli ve třídě v mateřské škole, ale také doma na počítači, notebooku nebo tabletu.

325 Kč
Cena bez DPH: 325 Kč



DIGI KULIFERDA ZRAKOVÉ VNÍMÁNÍ je digitální produkt, který obsahuje 32 interaktivních pracovních listů zaměřených na rozvoj zrakového vnímání dětí ve věku od 4 do 7 let. Je možné je využívat na počítači, na notebooku, na tabletu či na interaktivní tabuli. Dají se realizovat kdekoli, ve školce, doma, na cestě v autě, na dovolené...

DIGI KULIFERDA ZRAKOVÉ VNÍMÁNÍ je součástí kompletního balíčku DIGI KULIFERDA INTERAKTIVNÍ TABULE.

Rozvoj zrakového vnímání je důležitá dovednost pro rozvoj poznávání, komunikace a učení. Zrakové vnímání je také nezbytné pro osvojování si písma a čtení.

  • Interaktivní pracovní listy jsou zaměřeny na rozvoj zrakové diferenciace, zrakové analýzy a syntézy.
  • Jejich realizace zjednodušuje zpětnou vazbu, protože děti v interaktivních pracovních listech mohou automaticky vyhodnocovat správnost jejich odpovědí.
  • Dětem zvyšují jejich motivaci a zážitek s učení a také podporují rozvoj digitálních kompetencí dětí, které jsou potřebné pro 21. století.


Interaktivní pracovní listy DIGI KULIFERDA byly vytvořeny na základě:

  • aby rozvíjely digitální kompetence dětí,
  • aby děti rozvíjely jemnou motoriku a grafomotoriku jiným způsobem než tužkou na papír,
  • aby se obohatil výchovně-vzdělávací proces o jinou, pro děti atraktivní činnost,
  • aby rozvíjely kritické myšlení,
  • aby podporovaly individuální tempo dětí.


OBSAH

Rozvoj zrakového vnímání

1. Hodinky

2. Dopravní prostředky

3. Rak a mořský koník

4. Auto

5. Jiný obrázek I.

6. Jiný obrázek II.

7. Jiný obrázek III.

8. Jiný obrázek IV.

9. Jiný obrázek V.

10. Jiný obrázek VI.

11. Jiný obrázek VII.

12. Jiný obrázek VIII.

13. Jiný obrázek IX.

14. Plachetnice

15. Stanování

16. Obydlí

17. Ovoce

18. Bedla

19. Dinosaurus

20. Dětský pokoj

21. Jdeme do školy

22. Zima

23. Jaro

24. Dům

25. Sněhulák

26. Medvěd a zajíc

27. Velikonoční vajíčka

28. Stejný obrázek I.

29. Stejný obrázek II.

30. Domeček

31. Motýl

32. Chybějící kostka


ODBORNÁ GARANCE

Autoři:

Mgr. Věra Gošová a kolektiv

 


 KOUPILI JSTE SI UŽ TENTO DIGI TITUL?

 Postup, jak se můžete zaregistrovat, naleznete ZDE.

 

UŽ JSTE SE REGISTROVALI A CHCETE SE PŘIHLÁSIT?

 Přihlaste se do svého účtu ZDE.



Napsat recenzi

Poznámka: Nepoužívejte HTML tagy!
Špatný Dobrý
Antispam